جب آپ گناہ میں گرتے ہیں

آپ گناہ کے ساتھ کیسے نپٹتے ہیں؟؟

 آئی آر ایس ایک گمنام خط موصول ہوا:

 حضرات:

 آپ کو 150 ڈالر کے لئے ایک ھجانچی کی چیک مل جائے گا منسلک. میں نے گزشتہ سال اپنے ٹیکس ریٹرن پر دھوکہ دیا اور تب سے سو نہیں کر سکے ہیں. میں اب بھی مصیبت سو رہا ہے تو میں نے تم سے باقی بھیجیں گے. 1

 ہم میں سے ہر ہم نے کیا غلط کام کے لئے معاف کر محسوس کرنا چاہتی ہے. سوال یہ ہے کہ جہاں اس معافی سے آتی ہے؟

 ایک عیسائی کے طور پر، آپ کے گناہوں کے تمام گناہ معاف کر رہے ہیں. آپ نے شاید بائبل کی طرف سے یقین ہے کہ. لیکن کس طرح تم اس کا جواب ہے؟ بہت سے مومنوں کے وکلا ایک دوست ہے جو تبصرہ کیا: "کچھ عیسائیوں واقعی وہ گناہ کیا ہے یقین نہیں ہے، وہ دوسروں کو معاف کر رہے ہیں یقین نہیں کرتے."

 میں آپ کو اپنے گناہ کی حقیقت اور مسیح کی بخشش کی حقیقت دونوں کی تعریف کرتے ہیں مدد کرنے کے لئے چاہوں گا.

 گناہ ہے کیا

 ارنسٹ ہیمنگوے ایک بار کچھ اخلاقی ہے تو، آپ کو بعد میں اچھا لگ رہا ہے کہ فاسق و فاجر ہے تو، آپ اس کے بعد برا لگتا ہے. یہ گناہ کی ایک مقبول نقطہ نظر ہے - بہت سے اس کی طرف سے رہائش پذیر ہیں. لیکن یہ ایک بائبل کا نقطہ نظر نہیں ہے. گناہ خدا کی راہ کے بجائے اپنا راستہ چاہنے کی ایک رویہ ہے.

 کتنا گناہ خدا سے فرق پڑتا ہے؟ انہوں نے کہا کہ یہ برداشت نہیں کر سکتا. "آپ کی آنکھوں برائی پر دیکھنے کے لئے بھی پاک ہیں؛. آپ غلط برداشت نہیں کر سکتا" (ا حبقوق1:13) "خدا کی روشنی ہے، اس میں کوئی اندھیرے بالکل نہیں ہے." (1 یوحنا 1:5)

 یہ غیر اہم لگ سکتا ہے. یسوع مسیح اپنے تمام گناہوں کے لئے ادائیگی نہیں کی ہے؟ خدا آپ سے محبت کرتا ہے اور آپ کی زندگی کے لئے ایک بہت اچھا منصوبہ بندی پیش کرتا ہے جب کیوں گناہ بارے میں فکر مند ہو؟ شاید آپ کی زندگی میں صرف غلطیوں، گناہوں کے طور پر دیکھنے چاہئے.

 خدا جیسے گناہ کبھی نہیں دیکھتا. کیونکہ ایک گناہ کی، آدم اور حوا کو جنت سے جلاوطن کر دیا گیا. کیونکہ گناہ کی خدا نے نوح کے دنوں میں زمین کے باشندوں ایک سیلاب لایا. انہوں نے کہا کہ کیونکہ ان کی صریح انیتی کی سدوم اور امورا کے شہروں آگ لے کر آئے. گناہ چالیس سال تک جنگل میں اسرائیل کے اصل بچوں رکھا.

 خدا نے گناہ سے نفرت کرتا ہے. اس کے باوجود ہمارے لئے، گناہ اچھا لگتا ہے، اور ہم اس کو کرتے ہیں. آدم اور حوا کی طرح، ہم اس سے برائی اور ابھی تک پر قابو پانے کا ریکارڈ نہیں جانتے سکتے ہیں. لیکن ہم خدا کی طرح نہ بنو. خدا نے برائی کے وجود کی جانتا ہے، ابھی تک خدا نے برائی نہیں ہے اور نہ ہی انہوں نے کہا کہ برائی میں دے دیتا ہے. ہم دوسری طرف، اس کی طرف متوجہ کر رہے ہیں، اور ہم اس کے لئے دے.

 قصور وار حریف

 تم گناہ، آپ اندر خدا کی روح اداس ہے جب بھی. کبھی کبھی وہ آپ کو مجرم محسوس کرنے کا سبب بن جائیں گے. پاپ، آپ کو آپ کے لئے رب کی مرضی کے آزادانہ طور پر رہنے کے لئے ہے کہ فوری طور پر انتخاب کر رہے ہیں. کہ خدا تم سے نفرت کی وجہ سے نہیں ہے. انہوں نے کہا کہ اب بھی تم سے محبت کرتا ہے. لیکن اس کے: "اور غم خدا کے روح القدس نہیں کرتے ہیں، جن کے ساتھ آپ چھٹکارے کے دن کے لئے سیل کر دیا گیا تھا" (افسیوں 4:30) گناہ آپ کو متاثر کرتی ہے کہ کس طرح سمجھنے کے لئے، کے ساتھ آپ کے تعلقات کے درمیان فرق کو دیکھنے کے چلو خدا کے ساتھ خدا اور آپ کی رفاقت.

خدا کے ساتھ اپنے رشتہ

  • آپ (یوحنا 1:12) مسیح موصول جب شروع ہوا
  • لازوال (1 پطرس 1:3،4(
  • صرف اور صرف خدا کی طرف سے برقرار رکھا
  • (یوحنا 10:27-29(

خدا کے ساتھ ہماری شراکت

  • آپ )کلسیوں( 2:6مسیح موصول جب شروع ہوا
  • رکاوٹ ڈالی جا سکتا ہے (زبور 32:3-5(
  • آپ کی طرف سے جزوی طور پر برقرار رکھا
  • (1 یوحنا 1:9(

گناہ آپ کے ساتھ خدا کی ابدی تعلقات پر اثر انداز نہیں ہے - اگر آپ اپنے گناہوں کے لیے مسیح کی ادائیگی میں قابل اعتماد ہے جب قائم کیا گیا تھا ہے. مسیح اپنے تمام گناہوں کے لئے مر گیا - ماضی، حال، اور مستقبل. اس وقت، اپنی ساری زندگی مستقبل میں تھا. کیونکہ یسوع مسیح میں اپنے ایمان کی، آپ کو مکمل طور پر معاف کر رہے ہیں. خدا کے ساتھ آپ کے تعلقات محفوظ ہے.

تاہم، گناہ خدا کے ساتھ اپنے فیلو شپ پر اثر انداز. (فیلوشپ اپنے زمینی، لمحہ بہ لمحہ ایسوسی ایشن کا مطلب ہے.) گناہ اپنی مرضی کرنے میں اس کی اور آپ کی افادیت کے ساتھ آپ کی بات چیت پر اثر انداز. آپ کو مسیح کے بارے میں آپ سوچ رہے ہوں گے اور کر کرنا چاہتا ہے چیزیں کرنے کے لئے.

زبور 32:3-5 کہتے ہیں: "میں نے کیا تھا گنہگار تسلیم نہیں کریں گے ایک وقت تھا جب تھا. لیکن میرے بیئمانی مجھے برباد کر دی اور مایوسی کے ساتھ اپنی دن بھر. آپ کے ہاتھ میں سارا دن اور ساری رات مجھ پر بھاری تھا. میں آخر میں آپ کو اپنے تمام گناہوں کا اعتراف کیا اور ان سے چھپانے کی کوشش کر بند کر دیا جب تک کہ میری طاقت ایک دھوپ دن پر پانی کی طرح بخارات بن کر اڑ. میں. میں رب ان کا اقرار کرے گا 'اپنے آپ سے کہا، اور تم نے مجھے معاف کر دیا! میرے تمام جرم ہو گیا ہے. "

یہ گناہ کی درست جواب ہے. انہوں نے کہا کہ گناہ سے انکار نہیں کیا. انہوں نے کہا کہ میں مصروف ہو جاتے ہیں نہیں کیا. انہوں نے کہا کہ یہ اعتراف کیا.

گناہ کا اقرار کرنا اور توبہ کرنا

کیا گناہ اور توبہ کا اقرار کرنے کے لئے مطلب ہے؟ سب سے پہلے، خدا کے ساتھ اتفاق کرتا ہوں اعتراف کا مطلب ہے. انہوں نے پہلے ہی آپ نے گناہ کیا ہے جانتا ہے، لہذا آپ کو اس کے ساتھ ساتھ ایماندار ہو سکتا ہے! "ہم نے اپنے گناہوں کا اقرار ہے، تو وہ وفادار اور صرف یہ ہے اور ہمیں ہمارے گناہوں کو معاف اور تمام ادرم سے پاک کرے گا." (1 یوحنا 1:9) اعتراف آزادانہ طور پر ہمارے گناہ تسلیم اور ہمارے گناہ کے بارے میں خدا کے نقطہ نظر کو قبول کرنے کا مطلب ہے.

اعتراف معافی کے لئے خدا کی بھیک مانگ مطلب یہ نہیں ہے. مسیح نے پہلے ہی ہمارے گناہوں سب کے لئے جرمانہ ادا کیا اور ہم اقرار جب خدا کی بخشش خود کار طریقے سے دستیاب ہے. خدا نے آپ کے لئے اس بخشش دستیاب کر سکتے ہیں کی وجہ سے فوری طور پر صلیب پر مسیح کی موت، نہیں آپ کو اپنے گناہ کا اقرار ہے جس کے ساتھ طاقت یا عاجزی ہے.

توبہ اپنے گناہ کے بارہ میں اپنے اعمال کو تبدیل کرنے کے لئے کا مطلب ہے. یہ تم غلط تھے کہ خدا کے ساتھ اتفاق اور آپ اس گناہ کا ارتکاب کرنے کے لئے جاری نہیں کرنا چاہتا کہ شامل ہے.

مگر میں اب بھی شرمندگی محسوس کرتا ہوں!

اگر آپ اب بھی آپ کو اپنے گناہ کا اعتراف کر لیا ہے کے بعد بھی مجرم محسوس کرتے ہیں جب گنا ہو جائے گا. یہ کسی نہ کسی طرح اس طرح ایک خوفناک گناہ کے لئے خود کو روحانی پر لگتا ہے، اور ہم نے ہم اپنی آنکھوں میں خود کو کم کر سکتے ہیں، اگر خدا ہمارے عاجزی کے ساتھ خوش ہو جائے گا لگتا ہے کہ.

لیکن اس کے خدا نے ہمیں دیکھ لیا راستہ نہیں ہے. اعتراف کا حصہ ہمارے گناہوں کے تمام مسیح کی طرف سے کے لئے ادا کیا گیا ہے کہ خدا کا شکریہ ادا کیا جاتا ہے. اس بنیاد پر خدا "میں ان کے گناہ کی طرف رحم کرنے والا ہو جائے گا، اور میں نہیں ان کے گناہوں کو یاد کرے گا." کہتے ہیں، (عبرانیوں 8:12) آپ اس کے بجائے کس طرح کیا خدا کے کلام کا کہنا ہے کہ آپ کے بارے میں سچ ہے پر رد عمل کر رہے ہیں کیونکہ یوم تشکر ایمان شامل ہے اگر آپ محسوس کرتے ہیں. اپنے آپ کو اپنے گناہ پر بجائے مسیح اور اس کی بخشش پر مرکوز ہے.

کبھی کبھی ہم گناہ کے لئے فتنہ غلطی. لیکن ہر کوئی لالچ میں آ رہا ہے کہ ذہن میں رکھیں. یہاں تک کہ یسوع مسیح لالچ میں آ گیا تھا ... لیکن وہ اپنے لالچ میں نہیں دیا - انہوں نے کہا کہ گناہ نہیں کیا. آپ نے لالچ میں آ جا رہے ہیں، تو اپنے آپ کو عذاب نہیں ہے. آپ پرفتن خیالات پر رہنے کے لئے اور آپ کو گناہ سے بچنے کے لئے طاقت کے لئے خدا سے پوچھنا نہیں کر سکتے ہیں منتخب کر سکتے ہیں. لالچ کیا جا رہا ہے کے بارے میں مجرم محسوس نہ کرو. آپ جنگ فتنہ، 1 کرنتھیوں 10:13 ہے جب ذہن میں لانے کے لئے، سیکھنے کے لئے ایک عظیم آیت.

خدا مکمل طور پر تم نے کیا ہے ہر چیز کا تمہیں معاف کر دیا. "لہذا مسیح یسوع میں ہیں وہ لوگ جو کے لئے کوئی مذمت اب وہاں ہے." (رومیوں 8:1) انہوں نے کہا کہ مذمت کے ساتھ اپنے گناہوں یا آپ کی ناکامیوں پر اب واپس نظر آئے گا اور نہ ہی تم ہونا چاہئے نہیں ہے. پھر خدا "میں نے ان کے گناہوں اور ان کے غیر قانونی کاموں کو یاد نہیں کرے گا." کہتے ہیں، (عبرانیوں 10:17) جرم کے بادل چلی گئی! خدا کی مکمل معافی قبول کرتے ہیں.

"مسیح یسوع میں زندگی کی روح کے قانون کے لئے گناہ اور موت کے قانون سے آپ آزاد ہے." (رومیوں 8:2) مسیحی زندگی آزادی کی زندگی یہ ہے کہ: خدا کے طور پر رہنے کے لئے جرم اور آزادی سے آزادی بالآخر سب سے زیادہ تسلی بخش زندگی ہے، جس کا ارادہ رکھتی ہے. یہ مسیح کی طرح بننے اور مسیح کی عکاسی کرتی ہے، ترقی کا ایک عمل ہے. اور اس کے بڑھنے کا وقت لگتا ہے!

1. ۔ موسم سرما سے پہلے آو چارلس سونڈل (پورٹلینڈ،یا مولٹنوماہ پریس، 1985صفحہ89)

اس صفحہ کو دوسروں تک پہنچائیں۔