خدا مجھ سے کیا توقع رکحتا ہے؟

آپ کو بہت سے مسیحیوں کی طرح ہیں، تو آپ اپنی زندگی کے ساتھ خدا کو خوش کرنا چاہتے ہیں. ایک ہی وقت میں، تمام ایمانداری میں، کبھی کبھی آپ کو مسیحی زندگی بسر کرنے کی کوشش کر تک جاتا. کبھی کبھی یہ صرف اس کی راہ میں بہت زیادہ دباؤ کی طرح محسوس ہوتا ہے.

میں ایک ملحد تھا تو اس کا گناہ مجھ پر ایک ایسا مسئلہ کبھی نہیں تھا. مجھے اس بات کا خاص طور پر اس بات سے آگاہ نہیں تھا. مجھے سچ میں جرم کا تجربہ نہیں کیا تھا. لیکن میں نے ایک مسیحی .... رکو بن گیا تھا. میں خدا میری زندگی میں نہیں چاہتا تھا کہ وہ کیا کر رہا تھا چیزیں باہر تھے میں نے پایا. میں نے بھی شاگرد دوسروں کو، وغیرہ، گواہ اور اوقات میں میں نے سوچا کے لئے، نماز ادا کرنا، بائبل کو پڑھیں، دوسروں سے محبت کرنے کی ضرورت کے بارے میں معلوم ہو گیا، "یہ کسی ملحد ہونے کی وجہ سے راستہ آسان تھا." اب میں خدا جانتا تھا کہ، میں نے اپنی زندگی کے ساتھ اس کو خوش کرنے کے لئے ذمہ داری کا زبردست احساس محسوس کیا. میں نے بائبل کو پڑھیں ایک کمانڈ پڑھا، اور اس آیت کے بعد میں نے ایمانداری سے جی ہاں، اچھا خیال "کہہ سکتے ہیں کہ آیت لگ رہا کرے گا. میں اس سے زیادہ کرنے کی ضرورت ہے. "

خوش قسمتی سے خدا میں پھر خدا کو دیکھتے ہیں اور دل کی گہرائیوں سے اس کے ساتھ اپنے تعلقات سے لطف اندوز کر سکتے ہیں، تاکہ مجھے مکمل طور پر اس انتہائی ذمہ دار، کارکردگی دماغ سیٹ سے مجھے آزاد کر دیا ہے کہ کتاب میں کچھ سکھایا. رومیوں، گلتیوں، افسیوں، 1 اور 2 کرنتھیوں بھر میں ہے کہ کتاب میں ایک بہت بڑا اصول ہے ... یہ سب جگہ ہے.

یہ یہاں ہے: خدا تم میں کمال کا مطالبہ نہیں کرتا. خدا اپ کی پیمائش کرنے کی توقع نہیں ہے. خدا آپ مسیحی زندگی گزار سکیں کبھی نہیں سوچا اور نہ ہی اس نے تم واقعی میں اس مقدس معیارات کو پورا کر سکتا ہے کی توقع ہے. اس نے تم سے کر سکتا ہے سوچا، تو وہ آپ کے لئے مرنے کے لئے زمین پر نہیں آیا ہوتا. لیکن اس نے کیا کیا.

یسوع مسیح "تمہارا آسمانی باپ کامل ہے کے طور پر آپ کو اس وجہ سے، بہترین ہونا چاہیئے."، ہجوم سے کہا، یہ خدا کے قوانین، اس کے حکم دیتا ہے، کمال کی ضرورت ہوتی ہے سچ ہے. ہم اس کے حکم دیتا ہے تک رہنے کی بنیاد پر خدا کی طرف سے قبول کر لیا جائے تھے اور اگر ہم کامل ہونا پڑے گا. تعجب نہیں کہ یسوع ہمارے گناہوں کے عذاب سے ہمیں بچانے آ گیا!

خدا نے اپنے کمال اور آپ کے درمیان فرق کے بارے میں علم ہے. یہاں تک کہ مسیحیوں کے طور پر، اس فرق کو بند کرنے کے لئے کوشش کرنے کے لئے ہمارے اندر ایک مسلسل کشیدگی ہم خدا کے قریب محسوس کرتے ہیں، تاکہ ہم زیادہ آرام دہ محسوس کرتے ہیں، تاکہ وہاں ہے. "خدا واقعی مطلب یہ نہیں ہے ..." دوسرے لوگ ان کی کارکردگی میں اضافہ کرنے کی کوشش کر کی طرف سے خلا کو بند کرنے کی کوشش کریں گے: بعض خدا کے معیار کو کم کرنے کی کوشش کی طرف سے خلا کو بند کرنے کی کوشش کریں گے "میں نے مشکل کی کوشش کریں گے ..."

خدا اس خلا کے بارے میں کیا کہتا ہے؟ وہاں ہے اور یہ ہمیشہ وہاں ہو جائے گا. لیکن آپ کو، یسوع مسیح میں اپنے ایمان ڈال دیا ہے جو، کی دیکھ بھال کے اس کے ہاتھ میں منعقد کی، اس کی آنکھوں میں نیک، قیمتی کا اعلان کر دیا، معاف کر دیا گیا ہے، آپ کی زندگی میں اس کا استقبال کیا. آپ مکمل طور پر ان کے ہیں اور وہ فرق کے باوجود، غیر مشروط طور پر آپ سے محبت کرتا ہے.

"ہم ایمان پرکھا گیا ہے کے بعد سے اس لئے، ہم جس کے ذریعے ہم اب ہم کھڑے ہیں جس میں اس کے فضل میں ایمان کی طرف سے رسائی حاصل کیا ہے، ہمارے خداوند یسوع مسیح کے ذریعے خدا کے ساتھ امن ہے." 1

یہ آپ ضرور خدا اب کچھ واپسی چاہتے ہیں ضروری ہے کہ سوچنے کے لئے شروع جہاں آپ کو آپ کی زندگی میں ایک نقطہ پر آ جائے گا تاہم اس کا امکان ہے.

اس مضمون کا مقصد اب خدا کے لئے انجام دینے کے لئے ضروری ہے آپ کی طرح محسوس کر کے نیٹ ورک میں گرنے سے آپ کو رکھنے کے لئے ہے. یہ مسیح کو جاننے کی خوشی آپ کو لوٹنے کیونکہ کتاب، اس کے خلاف انتباہ دیتے.

تو، خدا اس کے ساتھ اپنے تعلقات کے بارے میں کیا کہتا ہے میں ایک سنگین دیکھنے دو زمین قوانین پر نظر کرتے ہیں وہ اس کے متعلق کیا کہتا ہے.

آپ مسیحی کیسے بنے

آپ کو ایک مسیحی بنے تو خدا تمہارے کوشش بمقابلہ اس عمل میں کیا ذمہ داری کے وزن پر نظر ڈالیں:

  • خدا نے دنیا کی بنیاد سے پہلے آپ کو منتخب کیا اور تم نے اس کے ہونے کا مطالبہ کیا. 2
  • خدا نے تمہارے لیے زمین پر آیا. 3
  • خدا نے ذاتی طور پر اپنے گناہوں کے لئے مر گیا. 4
  • خدا کو یقین ہے کہ کسی نے تم سے انجیل کی وضاحت کی تھی. 5
  • خدا تمہاری زندگی میں آنے کی پیشکش کی. 6
  • خدا تم اس کو جانتے اور اس کا جواب دینے کی خواہش دی. 7
  • تم نے اسے تبدیل کر دیا اور اس کا استقبال کیا.
  • خدا آپ کی زندگی میں داخل آپ کو نیک اور معاف قرار دیا ہے، اور تم اپنے ہی کہا جاتا ہے. 8

آپ کو صرف عقیدے میں خدا کا جواب دینے کی طرف سے ایک مسیحی بن گئے. کہ اس نے تم مسیحی زندگی جینا چاہتا ہے اسی طرح ... صرف عقیدے میں خدا کا جواب دینے کی طرف سے ہے. ذمہ داری کا وزن (اور صلاحیت کو) خدا کے ساتھ رہتا ہے. تم سوچ کیا جا سکتا ہے، "یہ کافی آسان لگتا ہے. بڑی بات کیا ہے؟ "مسئلہ تقریبا ہر مسیحی ایک وقت یا کسی دوسرے پر اس پر فسل گیا ہو جاتا ہے. کیوں؟

یہ آپ کو وہ آپ کو دیا ہے، اس کے لئے خدا کے واجب الادا ہے کہ سوچنے کے لئے انسانی فطرت ہے. یہ آپ کے ... اب یہ ذمہ داری پر لینے کے لئے وقت ہو گیا ہے آپ کو خدا کے بارے میں دوسروں سے بات چیت کے بارے میں تھوڑا سمجھ سکتے ہیں کہ اب ایک چھوٹا سا نماز کے بارے میں تھوڑا سا ہے، یا جانتے ہیں کہ اب، آپ کو ایک چھوٹی سی بائبل جانتے ہیں کہ اب اس بارے میں سوچنا بھی انسانی فطرت ہے ایک "اچھی عیسائی." ہونے کا زیادہ تیزی سے خدا جاننے میں آپ کی خوشی جیپ گا کہ کچھ بھی نہیں ہے.

اپنے اپنے طور پر، اگر آپ اب خدا کے لئے کارکردگی کا مظاہرہ کرنا ہوگا کہ اس غلط نتیجے پر نہیں آتے، تو دیگر عیسائی، بدقسمتی سے، بہتر ہوگا کہ تم خدا کی اطاعت کرنے کے جرم، دباؤ اور امید کی ایک پیمائش محسوس بنانے میں بہت اچھے ہیں. یہ مضمون (امید) خدا کے لئے انجام دینے کے لئے جھوٹی توقعات کا ایک وزن محسوس ہونے لگا بغیر مسیحی زندگی بسر کرنے کے بارے میں کتاب کی طرف سے آپ کو ایک تفہیم دے گا. یہ خدا آپ سے محبت کرتا ہے اور کس طرح اس نے تم سے اس سے منسلک کرنا چاہتا ہے کہ کس طرح دل کی گہرائیوں سے آپ کو دکھائے گا.

خدا نے آپ کی، لیکن اپنے آپ کی بجائے دستے کے طور پر اس کے ساتھ آپ کے تعلقات قائم نہیں کیا گیا ہے. مجھے ان آیات سے وضاحت کرتے ہیں:

ہم خدا کے لئے قابل قبول کیسے ہیں؟

آپ کی وجہ سے آپ کے لئے یسوع مسیح کی موت کی، (اس احسان) نے اپنے فضل سے معاف قرار دیا گیا. تم صحیح تھے، یسوع مسیح اپنے گناہ کے لئے ادائیگی کی ہے کہ مومن کی طرف سے بخشش اور مغفرت کے اپنے تحفہ موصول ہوا؟ آپ کو آپ کی مغفرت حاصل نہیں کیا. وہ تمہیں معاف کر دیا کا کہنا ہے کہ جب آپ کو صرف خدا پر یقین رکھتے.

"... خدا کی نیکی اور محبت کرنے احسان ہمارے ادقارکرتا شائع ہوا، جب وہ نہیں کیونکہ نیکی میں ہماری طرف سے کیا اعمال کی، لیکن ان کے اپنے ہی رحم کی فضیلت میں، ہمیں بچا لیا." 9 "اس میں ہم نے، اس کے خون کے ذریعے معافی تلافی ہے گناہوں کی، خدا کے فضل کی دولت کے مطابق ہے کہ وہ ہم پر ..."10

ٹھیک ہے، اب آپ کو ایک مسیحی ہیں، قوانین تبدیل کروں؟ خدا اب آپ کے لئے توقعات کی ایک طویل فہرست ہے؟ نہیں، اب آپ ایک منٹ انتظار کرو، "لگتا ہے کہ ہو سکتا ہے. بائبل حکم دیتا ہے سے بھرا ہوا ہے. تم کیا کرنے کو بتایا جا رہا ہے کے بغیر ایک پیراگراف پڑھ نہیں سکتا. "یہ سچ ہے. خدا تمہیں حکم دیتا ہے لیکن اب جب کہ انہوں نے بھی آپ کو مکمل طور پر ان کی اطاعت نہیں کر سکتے ہیں کہ آپ کو بتاتا ہے. اصل میں، وہ آپ کو ان مشکل، آپ کو اپنے گناہ کو دیکھیں گے کہ زیادہ اطاعت کرنے کی کوشش پر توجہ جو آپ کو بتاتا ہے. 11 اس کے علاوہ، اگر آپ کو مشکل کوشش کریں گے، آپ کو خدا کے فیصلے اور مذمت کے مستحق، ایک ناکامی کی طرح لگ سکتا ہے، اور اس طرح زیادہ سے زیادہ دور آپ کو خدا کی طرف سے محسوس کرے گا.

انہوں نے یہ بھی محسوس کیا کہ اس مایوسی کے بارے میں رسول پال کی بات چیت. انہوں نے کہا کہ خدا کے قانون کی طرف دیکھا اور کہا، "حکم، حضور راستباز اور اچھا ہے." ابھی تک زیادہ سے زیادہ وہ اس کے مطابق رہنے کے لئے کی کوشش کے طور پر وہ گنہگار ضرور پر رکھا. انہوں نے کہا کہ "میں اچھا ہے کیا کرنا ہے کرنے کی خواہش ہے، لیکن میں اسے باہر نہیں لے جا سکتے ... برائی میں کرتا ہوں، اس کے لئے میں کر رہا پر رکھنے کے لئے نہیں کرنا چاہتا."، انہوں نے کہا کہ مکمل مایوسی میں 12 وہ کہتے ہیں، "کیا ایک نیچ آدمی میں ہوں! کون موت کے اس کے جسم سے مجھے بچانے گا؟ "اس کا حل کیا ہے؟ 13 "شکریہ ہمارے خداوند یسوع مسیح خدا کے ذریعے! ہو"

ناکامی کے جذبات، گناہ، مذمت کتاب کا سامنا کرنے کی ضرورت ہے. "مسیح یسوع میں ہیں وہ لوگ جو کے لئے کوئی مذمت اب موجود نہیں ہے." 14 "ہم خدا کے دشمن تھے، ہم اپنے بیٹے کی موت کے ذریعے اس کے پاس جمع کر رہے تھے، تو کے لئے، جمع ہو کر کتنی زیادہ، ہے، ہم کو بچا لیا جائے گا ان کی زندگی کے ذریعے! "15

تو کیا تم خدا کے حکم کی طرف دیکھو، جب آپ کی اپنی کوششوں پر ان کی اطاعت کرنے کی کوشش نہیں ہے ... بلکہ اس کی بجائے آپ میں ہے کہ پیدا کرنے کے لئے، آپ کے اندر رہنے والے، خدا سے دعا گو ہیں. خدا ایک دوسرے سے محبت کرنے کے لئے کہتے ہیں تو آپ کو حوصلہ افزائی کی ذمہ داری کے ساتھ مارچ اور تم ہو سکتا ہے محبت کس طرح خدا کو ظاہر کرنے کے لئے، انہوں نے کا ارادہ نہیں رکھتا. بجائے اس کے کہ تم اس پر انحصار کرنا چاہتا ہے، "خدا، میں تم سے میرے دل میں رہتے ہیں اور تم کرتے ہو کے طور پر مجھے اس شخص کو دیکھنے کے لئے پیدا کرنے کے لئے سے دعا گو ہیں، اور آپ ان سے محبت کرتا ہوں کہ اسی طرح میں اس شخص کے لئے میرے دل میں محبت ڈال دیا. میں نے خود ان سے محبت، لیکن آپ کا عظیم محبت ان کے لئے اپنی زندگی میں پیدا کی جائے گی کہ نہیں پوچھ سکتے ہیں. "

فرق کیا ہے؟

یہ آزادانہ طور پر، خدا کے لئے انجام دینے کے لئے خدا پر انحصار آیات کی کوشش کر رہا ہے اور آپ کے ذریعے رہنے کے لئے اس پر انحصار کے درمیان فرق ہے. ہم خدا کی طرف سے آزادی میں مقدار غالب نہیں ہے. ہم نے اس پر منحصر باقی کی طرف سے صرف مقدار غالب، اور یہ کہ وہ اسے چاہتا ہے طریقہ ہے. انہوں نے کہا کہ اگر آپ اس کے ساتھ تعلقات میں ہونے کی وجہ سے اس پر بھروسہ کرنے، اس پر انحصار کرنے کی ازادی اور محبت سے لطف اندوز کرنے کے لئے چاہتا ہے. وہ آپ کو اس کے لئے انجام دینے کے لئے کی توقع نہیں ہے.

"قانون" بائبل کے طور پر خدا کے حکم سے مراد اب آپ کو ایک مسیحی ہیں، آپ کو قانون کے تحت یا خدا کے فیصلے اور مذمت میں نہیں رہے - اس کے بدلے تم بخشش اور ابدی زندگی ہے. آپ قانون کے مطالبات سے آزاد کیا گیا ہے.

پولس ہم "ایک آدمی کو قانون رکھنے کی طرف سے جائز نہیں ہے، انہوں نے کہا کہ، لیکن یسوع مسیح میں ایمان کی طرف سے. تو ہم بھی قانون رکھنے کی طرف سے کوئی بھی جواز پیش کیا جائے گا کیونکہ ہم نے قانون رکھنے کی طرف سے مسیح میں ایمان کی طرف سے جائز نہیں ہے اور ہو سکتا ہے کہ مسیح یسوع میں ہمارے ایمان ڈال دیا ہے. "16

کتنا پال خدا کے حکم دیتا ہے پر توجہ مرکوز کرنے اور ان کو پورا کرنے کی کوشش کر رہا ہے؟ "... میں خدا کے لئے زندہ رہ سکتے ہیں تو میں قانون کے مر گیا ... میں مسیح کے ساتھ مصلوب کیا گیا ہے ... مسیح مجھ میں رہتا ہے. میں جسم میں رہتے ہیں زندگی، میں مجھ سے محبت کرتا اور میرے لئے اپنے آپ کو دے دیا ہے جو خدا کا بیٹا، میں ایمان کے ساتھ رہتے ہیں. نیکی قانون کے ذریعے حاصل کیا جا سکتا ہے اگر میں خدا کے فضل مقرر نہیں کرتے، مسیح کچھ بھی نہیں کے لئے مر گیا! "17

آپ یسوع موصول کرنے سے پہلے، آپ کو صرف خدا کے احکام معلوم کرنے کے قابل، خدا کی طرف سے دور دراز تھے، اور آپ کو خدا کے فیصلے کے تحت تھے. لیکن اب آپ مسیح جانتے ہیں اور اپنی روح آپ کے اندر اندر رہتا ہے.

خدا ". میں نے ان کے دلوں میں میرے قوانین کو ڈال دے گا اور میں نے ان کے دماغ پر انہیں لکھیں گے" کہتے ہیں، اور ایک ہی جگہ میں وہ کہتے ہیں کہ "ان کے گناہوں اور غیر قانونی کارروائیوں میں کوئی زیادہ یاد کرے گا." 18 تو، اس کے بجائے قانون کی اس کے مطالبات کے ساتھ آپ پر ہوور، آپ باہر کیا جا رہا ہے، خدا آپ کے دل کے اندر اندر ان کے قانون رکھ دیا گیا ہے، اور روح القدس آپ کو تبدیل کے طور پر، اس نے تمہیں اس سے راضی کیا کرنا ہے کرنے کے لئے ایک اضافہ کی خواہش کرتا ہے. آپ نے خدا کے ساتھ اپنے تعلقات میں اضافہ کے طور پر وقت گزرنے کے ساتھ، اس نے تم میں اس سے پہلے ایک مقدس زندگی جینی کی خواہش اور صلاحیت کی تعمیر کے لئے جاری رہے گی.

"کے لئے اس کے ذریعے، آپ کو بچایا جا چکا ہے فضل سے ہے ایمان اور یہ اپنے آپ کی طرف سے نہیں ہے، یہ کوئی فخر کر سکتے ہیں، تاکہ کام کی طرف سے نہیں خدا کا تحفہ ہے. ہم ایسا کرنے کے لئے خدا کی پیشگی تیار کی جس میں اچھے کام کے لئے مسیح یسوع میں پیدا خدا کی کاریگری ہیں . 19

خدا نے دوسروں کو فائدہ اور اس کی عما کے لئے آپ کی زندگی کو استعمال کرنے کے لئے آپ کی زندگی کے لئے ایک منصوبہ ہے. آپ کے تعلقات ان کی زندگی تم میں اچھے کام کی پیداوار، آپ میں رہنے والے کے ساتھ، خدا کے ساتھ اب ہے.

گناہ کا کیا کریں؟

اب مجھ سے یہ سوال پیدا کرتے ہیں: اگر آپ اپنی زندگی میں کچھ پیدا کرنے کے لئے اس سے پوچھنا ہو یا کسی خاص گناہ سے آپ کو آزاد کرنا، اور اگر آپ کو اب بھی کیا جدوجہد؟ کیا آپ اب بھی اپنے برا غصہ دیکھتے ہیں یا اگر آپ اب بھی اپنے آپ کو فتنہ میں دے دیکھ، یا آپ کو لگتا ہے کہ آپ کو کرنا چاہئے جیسے آپ کی بائبل نماز پڑھنے کے لئے میں ناکام رہنے کے اپنے آپ کو دیکھتے ہیں تو کیا ہوگا؟ پھر کیا؟ کہ مسیحی زندگی کی ذمہ داری لینے پر شروع اور یہ آپ کو مکمل کوشش دینے کے لئے وقت ہو گا؟ نہیں. تم خدا کے لئے انجام دینے کے لئے کوشش کرنے کے لئے شروع کرنے کے لمحے، زیادہ آپ کو اپنے ناکامی کو نظر آئے گا، زیادہ آپ کو خدا کی طرف سے اپنے آپ کو دور کرے گا، اور کم خوشی اس کے جاننے میں آپ کی کیا جائے گا.

کہ ہمارے پورے معاشرے میں قائم کی ہے کس طرح ہے، کیونکہ یہ ہے کہ خدا کے انعامات کوشش سوچنے کے لئے ایک مسیحی کے لئے آسان ہے ... ذمہ دار ہو، محنت، یہ آپ کی سب سے بہترین کوشش دے ... اور آپ کو اجروثواب حاصل ہو گا. بائبل کے قانون پر توجہ مرکوز صرف ایک ہی چیز لاتا ہے کا کہنا ہے کہ کیونکہ ایک مسیحی بائبل میں حکم دیتا ہے کی طرف دیکھو اور لگتا ہے، "جی ہاں، میں کافی مشکل کرنے کی کوشش کریں تو میں یہ کر سکتا ہوں." اور وہ مایوسی کی ایک بہت کچھ کرنے کے لئے جا رہے ہو کر سکتے ہیں ... اپنے گناہ کے بارے میں بیداری. خدا کی کوششوں اور انعام کے طور پر اس کے ساتھ آپ کے تعلقات قائم نہیں کیا گیا ہے. انہوں نے کہا کہ اس کی بجائے، اس نے تمہیں اس سے راضی کیا آپ کی زندگی میں پیدا کرنے کے لئے ان پر اعتماد کرنا چاہتی ہے کہ یہ قائم کی ہے.

جب تک آپ کو اس زمین پر رہنے کے طور پر آپ کے گناہ جا رہے ہیں. آپ کو اس کی زندگی میں کامل نہیں ہو گا. نہ صرف تم یہ جانتے ہو، لیکن خدا جانتا ہے کہ ہے. تم اپنی زندگی میں گناہ کی شناخت کے طور پر، اس کا اقرار، اور اس نے آپ کا وعدہ کیا یقین رکھتے ہیں:

"ہم نے اپنے گناہ کا اقرار تو وہ وفادار ہے اور صرف ہمیں ہمارے گناہ معاف کر اور تمام ادرم سے صفائی پیش کرنے کے لئے." 20

خدا کےلئے آپ کے اندر تبدیلی پیدا کرنے میں صبر رکھیں

خدا کو جاننے حاصل کرنے پر توجہ مرکوز کریں. دوسرے مسیحیوں کے ساتھ رفاقت اور تعلیم میں ہونے کی وجہ سے، بائبل پڑھنے کے، نماز کے ذریعے بہتر طریقے سے اس کے جاننے کا پیچھا ... سب سے اچھا ہے کہ. لیکن آپ کا ایمان آپ کی زندگی میں کام کرنے کے لئے خدا کی صلاحیت میں بجائے اپنی کوشش میں آرام، لیکن کرنے کے لئے نہیں ہے. یسوع مسیح یہ ایک بیل پر انگور کی طرح ہے ہے. یسوع مسیح کے مرکزی بیل ہے اور وہ ہم شاخوں کی طرح ہیں. "رہو (یا ہمیشہ رہیں گے) مجھ میں اور میں تم میں رہیں گے. کوئی شاخ خود کی طرف سے پھل کر سکتے ہیں، یہ بیل رہنا چاہئے. تم نے مجھے میں رہے جب تک کہ نہ تم پھل سکتے ہیں. "21

یسوع مسیح تو میں نے تم سے پیار کیا ہے، والد مجھ سے محبت کرتا ہے کے طور پر، "کہنے پر چلے گئے. اب میری محبت میں رہیں. "22

یسوع کے اس فرمان کے بارے میں کیا خیال ہے، "میرے احکامات پر عمل کرو"؟

، یسوع مسیح کے بارے میں بات کے طور پر آپ ایک سے زیادہ پرچر زندگی تجربہ کرے گا اس طرح رہتے ہیں اور آپ کے لئے ان کی محبت کا یقین زیادہ آسانی سے بننے کے لئے صحیح طریقے سے وہ کہتے ہیں کہ کیا کر رہے کی طرف سے ہے. یسوع مسیح تم نے میری اطاعت ہے، تو آپ میں اپنے والد کا حکم مانا ہے بالکل اسی طرح جیسے میرے پیار میں رہتے ہیں اور اس کی محبت میں رہے گا "، انہوں نے کہا کہ. مجھے تم سے یہ تو میری خوشی تم میں ہو سکتا ہے اور یہ کہ آپ کی خوشی مکمل ہو سکتا ہے سے کہا ہے. "23 انہوں نے کہا کہ تم نے کیا وہ کہتے ہیں کہ حق ہے کے مطابق رہتے ہیں اور اس کی محبت کا تجربہ اور ایک مسیحی کے طور پر خوشی ہے چاہتا ہے. لیکن تم ان کی اطاعت اس طرح تم نے ان احکام سے رابطہ کے طور پر اس پر انحصار کی طرف سے ہے.

تو میں، خدا کا کہنا ہے کہ جہاں بائبل میں ایک آیت دیکھ کر "یہی کیا کرو ...."، میں فورا اچھا خیال ہے "، خدا کا کہنا ہے کہ. میں نے اپنی زندگی آپ کو خوش کرنے کے لئے چاہتے ہیں اور میں تمہیں تمہاری روح کے ذریعے میری زندگی میں اس کی تعمیر کے لئے دعا گو ہیں. مجھے اس طرح میں آپ کی اطاعت کرنے کی صلاحیت دے. میں اپنے اپنے طور پر اس کی اطاعت کر سکتے ہیں لگتا ہے کہ اگر خدا، میں تباہی کے لئے کی قیادت کر رہا ہوں. لیکن میں. میری زندگی اس آیت کے ساتھ قطار کہ، آپ کرنے کی ضرورت ہے جو بھی جس طرح سے میری زندگی میں میری سوچ یا کام تبدیل کرنے کے لئے تم سے پوچھنا "اور پھر میں اس کے بارے میں فکر نہ کرو. میں نے اس آیت باہر لکھنے اور یہ جاننے کے لئے، اس کے بارے میں لگتا ہے کہ ہو سکتا ہے، ہو سکتا ہے یہاں تک کہ اسے حفظ. لیکن ایسا کرنے کے اپنے ایمان خدا میں رہتا ہے.

انہوں نے کہا کہ قانون کے مطالبات سے آپ آزاد، اور تم، اس میں اس پر انحصار آرام کرنے کے لئے ... آپ کو مکمل طور پر اس کے جاننے کے استمتاع کر سکتے ہیں جہاں کا خیر مقدم کرتا ہے.

"تو، میرے بھائی، آپ بھی ہم خدا پر پھل تاکہ میں، مردوں میں سے اٹھایا گیا تھا، جو اس کے پاس، آپ کسی دوسرے سے تعلق رکھتے ہیں کہ، مسیح کے جسم کے ذریعے قانون کے مر گیا." 24

"اگر ہم روح کے نئے انداز میں خدمت تاکہ ہم قانون سے رہا کر دیا گیا ہے ..." 25

"یقین رکھتا ہے جو سب کے لئے نیک ہو سکتی ہے تاکہ مسیح کے قانون کے اختتام پر ہے." 26

"اور جو شخص کام نہیں کرتا بلکہ، ان کے عقیدے کو نیکی کے طور پر شمار کیا جاتا ہے جو اس پر اعتبار کرتا ہے ..." 27

1. رومیوں 5:1،2
2. افسیوں 1:4؛ 2 تیمتھیس 1:9
3. یوحنا 3:16
4. رومیوں 5:8
5. افسیوں 1:13
6. مکاشفہ 3:20؛ یوحنا 1:12،13
7. مکاشفہ 3:20
8. 1 یوحنا 3:1؛ کلسیوں 1:13،14؛ افسیوں 1:4؛ یوحنا 1:12
9. تیتس 3:3-7
10. افسیوں 1:7
11. رومیوں 3:20
12. رومیوں 7:18،19
13. رومیوں 7:24،25
14. رومیوں 8:1
15. رومیوں 5:8-10
16. گلتیوں 2:16
17. گلتیوں 2:19-21
18. عبرانیوں 10:16،17
19. افسیوں 2:8،9
20. 1 یوحنا 1:9
21. یوحنا 15:4
22. یوحنا 15:9
23. یوحنا 15:10،11
24. رومیوں 7:4
25. رومیوں 7:6
26. رومیوں 10:4
27. رومیوں 4:5

اس صفحہ کو دوسروں تک پہنچائیں۔