روح القدس ہمارے اندر

ہم میں سے کچھ. "یسوع مسیح زمین پر یہاں تھے، اور ہم اسے دیکھ سکتا ہے، تو ہم کہیں بھی اس کی پیروی کریں گے" لگتا ہے، لیکن حزقی ایل 36:26-27 میں، رب فرماتا ہے، "میں آپ کے اندر اندر اپنی روح ڈال دیا اور آپ کو سبب بن جائے گا میرے راستے میں چلنے کے لئے. کے اندر اندر کہ "لفظ کے بارے میں کچھ نہیں ہے". " میں آپ کے اندر اندر میری روح ڈال دے گا. "میں نے اس کی روح میرے اندر تھا یاد دلایا جائے کی ضرورت ہے جب ایک وقت تھا. میں میں سوچ رہی کے ارد گرد واک آؤٹ کیا ہے، اور دن کے لئے پڑھنے کو یاد، "اس کی روح میرے اندر ہے!" مسیح انہوں نے کہا کہ چیلوں کے ساتھ کیا گیا تھا کے طور پر کے طور پر ضرور اس کی روح کی طرف سے مجھ میں آج ہے. یہ ہمارے اندر اس کی روح کی زندگی کا احساس کرنے اور اکثر ہم سب کی طرف سے اسے کوئی توجہ نہیں دیتے حیرت انگیز ہے.

جہاں روح القدس بستا ہے

کرنتھیوں 3:16 اینڈریو مرے، مجھ سے بہت مدد گار تھا کہ ایک طرح سے اس پر وضاحت اپنی کتاب مسیح کی روح، میں "آپ کو آپ کے جسم کو روح القدس کا ایک مندر ہے. پتہ نہیں ہے،" کہتے ہیں. بیرونی آنگن، بھیتری آنگن، اور قرآن: انہوں نے کہا کہ تین عدالتوں تھے یہودی مندر میں ہے.

مرے ہمارے جسم بیرونی آنگن کی طرح ہیں کہ کس طرح بیان کیا. بھیتری آنگن ہماری مرضی اور ہمارے جذبات، ہمارے ذہن کی طرح ہے. لیکن اندر ہم میں سے خدا کے روح بستا ہے جہاں کے حضور ہے. روح القدس ہماری روح کے اندر بستا. تو کیا آپ کے اندر اور میرے اندر کا مقدس مقام ہے. کے حضور تم میں ہے. اس باب کی آیت نمبر 17 "خدا کی مقدس مندر ہے، اور اس مندر تم کیا ہو ہے."، کہتے ہیں کہ تم میں اور مجھ میں ہے کے حضور معلوم کرنے کے لئے اپنے خود تصویر میں مدد ملے گی.

کس طرح اس کے بعد ہم اپنے مندروں پاک صاف رکھتے ہو؟ ہم مسیح کو قبول کرلینے پر مسیح کا خون ہمیں صاف. کس طرح اس کے بعد ہم اپنے مندروں پاک صاف رکھتے ہو؟ ایمان کی طرف سے. اس لفظ خدا کو لے کر.

1 یوحنا 1:9 میں "صابن کے مسیحیوں کی بار." یہ کہتے ہیں کہ فون کرنے کی پسند ایک آیت ہے "ہم نے اپنے گناہوں کا اقرار ہے تو، انہوں نے وفادار ہے اور صرف ہمیں ہمارے گناہوں کو معاف اور تمام ادرم سے صفائی پیش کرنے کے لئے."

آپ اپنے ہاتھوں کو دھونا آخری بار وہ واقعی گندے تھے، آپ سنک کے اوپر کھڑا تھا اور، کا کہنا ہے کہ "مٹی کہاں گئے، میں تو اس بارے میں فکر مند رہا ہوں؟" تم نہیں نہیں کیا. تم گندگی ڈرین نیچے چلا گیا ہے کہ ایمان کی طرف سے قبول کر لیا. آپ اس کے بارے میں کبھی نہیں سوچا تھا. اس لئے ہمیں کچھ کرنے کی ضرورت ہے. ہم نے اپنے گناہوں کا اقرار ہے تو، وہ وفادار ہے، وہ صرف ہمارے گناہوں کے معاف کرنے اور ہمیں پاک صاف کرنے کے لئے ہے تمام ادرم سے. ہم دیکھتے ہیں یا اسے محسوس نہیں کرتے یہاں تک کہ اگر ہم وہ ہمیں معاف کر دیا ہے یقین کرنے کی ضرورت ہے.

روح القدس ہمیشہ مسیح نے ہمیں دکھاتا ہے. وہ ہمیشہ کراس اور مسیح کے خون، بخشش ہمیں دکھاتا ہے. وہ ہمیشہ کوئی مذمت ہمیں دکھاتا ہے. کیوں؟ رومیوں 8:1 کا کہنا ہے، "اب اس وجہ سے مسیح یسوع میں ہیں وہ لوگ جو کے لئے کوئی مذمت نہیں ہے."

لیکن شیطان کیا کرتا ہے؟ انہوں نے کہا کہ خدا تمہاری ہے کا کہنا ہے کہ امن کی آپ کو لوٹنے کے لئے چاہتا ہے. شیطان تم واپس دیکھو اور اپنے بدترین گناہ کے بارے میں سوچنا کرنے کے لئے کوشش کرتا ہے. تم ان چیزوں کے بارے میں سوچتے ہیں اور انہوں نے ایک ویڈیو کی طرح آپ کے دماغ میں بھر یوحناا. کراس کے تحت ان لوگوں کے گناہوں کو لانے اور کہتے ہیں کیا ہم ایسا کرنے کی ضرورت ہے، "خداوند یسوع یہ صرف میں نے ایک ادقارکرتا کی ضرورت ثابت ہوتا ہے کہ. رب، کراس کے ذریعے اور مسیح کے خون کے ذریعہ آپ کے گناہوں کے بارے میں سوچو. "یسوع مسیح کے خون کے تمام گناہ سے صاف ہے کہ آپ کا شکریہ، اور آپ کو خدا کی امن پڑے گا. پرانے گناہوں کا جائزہ لینے نہ کریں. خدا کی بخشش یقین رکھتے ہیں.

روح القدس ہم سے بات کرتا ہے

اب، موجودہ گناہ، خدا آپ کی توجہ لانے جا سکتا ہے کہ اس کے گناہوں کے بارے میں کیا؟

رب نے مجھے کے ذریعے ہو جاتا ہے جس طرح سے، کسی دوسرے طریقے سے زیادہ، اپنے تعلقات کے ذریعے ہے. میں نے سال کے لئے مجھ سے دوچار تھا کہ میری زندگی میں تعلق تھا. مجھے "تم جنت میں جا رہے ہیں تو میں بھی وہاں یوحناے کے لئے نہیں کرنا چاہتا."، نے سوچا کہ میں اس شخص سے میری انگلی کی طرف اشارہ کیا گیا تھا اس شخص کے ساتھ اس طرح کے ایک مشکل وقت تھا. میں نے سخت تنقید کی. مجھے اندازہ تھا. میں غلطی کو تلاش کرنے گیا تھا. میں ان کے بارے میں کیا کہنا اچھا نہیں تھا. اور پوری وقت، میں نے خود کا جواز پیش کیا گیا تھا.

پھر ایک دن رب، لیوک 18:9 مجھ سے اشارہ کیا "اور انہوں نے کہا کہ وہ نیک اور توہین کے ساتھ دوسروں پر دیکھا تھا کہ خود پر بھروسہ ہے جو بعض لوگوں کے لئے اس دریوحنات کہا." میں توہین کے ساتھ اس دوسرے شخص کو دیکھنے گیا تھا احساس ہوا. یہ یسوع مسیح کو بتایا کہ تمثیل ہے:

"دو مرد، ایک فریسی (یسوع مسیح دن میں خود صالح، تکبر مذہبی رہنماؤں) اور دیگر ٹیکس کلکٹر (اکثر بدعنوان، زیادہ کر لوگوں کو، سب سے زیادہ کی طرف سے نفرت کرتا تھا.) فریسی کھڑا نماز ادا کرنے کے مندر میں گیا اور خود کے لئے اس درخواست کر رہی تھی، 'خدا میں دوسرے لوگوں کی طرح نہیں ہوں کہ شکریہ: ٹھگ، ظالم، یا یہاں تک کہ اس ٹیکس کلکٹر کی طرح. میں تیزی سے ہفتے میں دو بار، میں. میں حاصل ہے کہ سب سے دشمانش ادا کرتے ہیں لیکن دور کچھ فاصلے پر کھڑے ٹیکس کلیکٹر،، جنت میں اس کی آنکھوں کو اٹھانے کے لئے بھی تیار نہیں تھا، لیکن اس کی چھاتی، کہہ دھڑک رہا تھا 'خدا مجھ پر رحم ، گنہگار. "

یسوع مسیح میں خود کو دین کی جائے گی جو سب کے لئے، بلکہ دوسرے سے جائز اپنے گھر نیچے چلا گیا ('خدا گنہگار مجھ پر رحم' نے کہا کہ وہ آدمی جو) اس شخص کے تم سے کہتا ہوں، "کہہ تمثیل کی وضاحت کی، لیکن وہ جو عاجز خود بلند کیا جائے گا. "

میں نے یہ پڑھا تو میں نے اے میرے رب میں فریسیوں کی طرح رہا ہوں "، انہوں نے کہا کہ. مجھے اس سے نفرت ہے. میں توہین کے ساتھ اس شخص کو دیکھنے رہا ہوں. "میں میں نے اپنے دل کو دیکھنے کے لئے کی ضرورت ہے کا احساس ہوا. میں نے اپنے دل کو دیکھنے کے لئے شروع کر دیا کے طور پر، میری انگلی کی طرف اشارہ کرتے ہوئے، حسد، محبت کی کمی، فخر، غصہ، فیصلہ دیکھا. پھر میں گلتیوں 5:16-23 کی طرف دیکھا. "لیکن میں روح کے ذریعے چلنے اور تمہیں گوشت کی خواہش انجام نہیں رکھا جائے کا کہنا ہے کہ ... گوشت کے پھل (یا اعمال) واضح ہیں جو انیتی، نجاست، کامکتا، بت پرستی، جادو، نفرت، کھینچا تانی، غصے کی تباہی ہیں ، حسد، تنازعات، دھڑوں، متوالاپن، اور اس طرح کی باتیں ... لیکن روح کا پھل محبت، کوئی قانون نہیں ہے ایسی باتوں کے خلاف خوشی، امن، صبر، احسان، نیکی، وفا، نرمی، خود پر قابو ہے. "

کبھی کبھی ہم گناہ کی فہرست پر نظر ڈالیں اور ہم "خیر میں کہیں بھی وہاں اپنے آپ کو تلاش نہیں کرتے." کہتے ہیں، لیکن آپ کو ہم ایسا کرنے میں ناکام رہتے ہیں کیا پتہ ہے؟ ہم روح فہرست کا پھل میں خود کو دیکھو اور مجھے کس طرح محبت کیا جا رہا ہے کر رہا ہوں "، کا کہنا ہے کہ کرنے میں ناکام؟ مجھے کس طرح قسم جا رہا ہے؟ مجھے کس طرح وفادار جا رہا ہے؟ مجھے کس طرح نرم جا رہا ہے؟ "ہم بجائے روح کے پھل کی طرف سے خود کو ماپنے کے گناہوں کی طرف سے خود کو پیمائش کرنے کے لئے ہوتے ہیں.

اینڈریو مرے "یہ کیوں؟ ہم مقدس اور سخت ہیں جو مسیحیوںوں کو تلاش ہے کہ" انہوں نے محبت کی روح کے کچھ نہیں یوحناتے کیونکہ "کہنے کے لئے پر جاتا ہے، نے کہا کہ. صرف روح القدس اس کی محبت پیدا کر سکتا ہے. "

برائی کو واپس لوٹنے نہیں، خلاصہ یہ تمام روح میں ہم آہنگی،، ہمدرد برادر، دل قسم اور شائستہ رہنے دو کرنے کے لئے "مجھے چوٹ لگی تھی اس شخص کے بارے میں سوچا کے طور پر، میں نے 1 پطرس 3:8،9 میں ایک آیت کے یاد دلایا گیا تھا توہین کے لئے برے کے لئے، یا توہین. "

میں اس شخص نے مجھ سے توہین چیزیں کیا تھا، مجھ سے بری باتیں کیا تھا محسوس کیا. اس کا کہنا ہے کہ کے بعد لیکن، "بدی، یا توہین کے لئے توہین کے لئے برا نہیں آرہے ہیں،" یہ کہتے ہیں کہ، "لیکن تم ایک نعمت وارث ہو سکتا ہے کہ بہت ہی مقصد کے لئے کہا جاتا تھا کے لئے، کی بجائے ایک ایسی نعمت دے."

میں نے میں نے اپنے دل میں کیا دیکھا کی طرف دیکھا اور میں ایک فریسی کی طرح تھا کہ اعتراف کر لیا اور میں نے دعا کے طور پر، "خداوند، مجھے ایک پاپی پر رحم. رب، آپ کس طرح اس شخص کو ایک ایسی نعمت دینے کے لئے مجھے دکھا سکتے ہیں؟ "میں اس وقت انگلینڈ میں تھا، اور کتابوں کی دکانوں میں سے ایک میں میں نے کیا وہ واقعی چاہتے ہیں یوحناتا تھا کہ ایک کی بجائے مہنگی کتاب کو دیکھ کر یاد ہے. میں واپس امریکہ آیا اگلی بار، میں نے اس سے وہ کتاب دی. وہ یہ تھا کہ کس طرح دل کی گہرائیوں کو چھو لیا میں نے آپ کو نہیں بتا سکتا. یہ اس کے پاس دنیا کا مطلب ہے اور میں خدا ایک طاقتور طریقے سے اس کا استعمال کیا سوچتے ہیں.

روح القدس ہمیشہ ہم مسیح کی طرح نہیں ہیں جہاں ہمیں دکھانے کے لئے وفادار ہو جائے گا. انہوں نے کہا کہ میں نے مسیح کی طرح نہ تھا جہاں مجھے دکھانا وفادار تھا. "محبت، خوشی، امن، صبر، احسان، نیکی، نمرتا اور خود کنٹرول: ہم خدا کے کلام کو پڑھیں اور اس کو خوش کر رہے ہیں کے طریقوں میں ہماری قیادت کرنے کے لئے روح القدس سے پوچھو کے طور پر، اس نے ہماری زندگی روح کے پھل میں پیدا کرے گا ".

یسوع مسیح "تو میں نے تم سے پیار کیا ہے، والد مجھ سے محبت کرتا ہے کے طور پر.، میری خوشی تم میں ہو سکتا ہے، میں نے آپ سے بات کی ہے ... میری محبت میں ہمیشہ رہیں گے یہ چیزیں، اور آپ کی خوشی مکمل ہو سکتا ہے کہ اس نے کہا،" (یوحنا 15 : 9،11)

اس صفحہ کو دوسروں تک پہنچائیں۔