خدا ہمیں کیسے تبدیل کرتا ہے

وقت وقت پر، ہم سب کے ساتھ جدوجہد ہے کہ ہماری زندگی میں علاقوں کو دیکھ کر، ہم چاہتے ہیں کہ علاقوں میں مختلف ہو سکتا ہے. یہ اخلاقی ناکامی یا ہم سے حوصلہ شکنی کی ہے کہ عادات ہو سکتا ہے. کس طرح خدا نے ہمیں ان علاقوں سے رجوع کرنا چاہتی ہے؟ آزادی اور حقیقی تبدیلی کو تلاش کرنے کا ایک طریقہ ہے؟ جی ہاں. میں خدا کے فضل کے بارے میں سمجھنے کے لئے آئے ہیں کیا میری زندگی میں ایک طاقتور فرق بنا دیا ہے. اور میں یہ تمہارا میں ایک طاقتور فرق پڑ سکتا یقین رکھتے ہیں.

كيف يغيرنا الله؟

آپ لفظ فضل سنو تو، کیا ذہن میں آتا ہے؟ مجھے مل گیا ہے سب سے بہتر تعریف لکھا جو مصنف جوزف کک کی طرف سے لگتا ہے کہ، "فضل اور کچھ نہیں اور نہ ہی اس سے کم یہ غلطی، کمزوری، ناکامی، گناہ سے ملاقات کی جب محبت پہنتے اس کے چہرے سے زیادہ ہے."

فضل کیا ہے؟

یہ ہمارے گناہوں کے مطابق ہمارے ساتھ نمٹنے کے لئے، یا ہمارے ادرم کے مطابق ہمارے خلاف جوابی کارروائی کرنے کے لئے نہیں اس کا سبب بنتا ہے کہ خدا کے دل میں ہے کہ معیار ہے. ہم وفادار نہیں ہیں، اس وقت بھی جب، ہمیں خدا کی وفاداری ہے. اصل میں، یہ خوبصورت اقوام متحدہ، کمزور، ناکافی، نااہل، اور نیچ سے ملاقات کی جب محبت ہمیشہ ہونا ضروری ہے. خدا مستفید کرنے کیلئے حوالہ کے بغیر کی ضرورت ہے کرنے کے لئے جواب دینے کے لئے تیار ہے. یہ اقوام متحدہ کے میرٹ حق ہے.

خدا کے فضل ان پر اعتماد کریں گے جو سب کے لئے محبت، رحم دلی، حق انڈیلنا. تم نے اسے حاصل کرنے کے لئے ضرورت نہیں ہے. تم بس اپنے فضل حاصل کرنے کے لئے اس کے ساتھ تعلقات میں رہنا ہوگا.

غریب فیصلوں، عادات، ہم خدا کو تبدیل کرنا چاہتے علاقوں کی شرم ہے کہ رویے، لیکن جہاں ہم نے ان کی مذمت کا خوف ہو سکتا ہے: ہم ہیں جیسے غلط چیزوں کو جانتے ہیں ہماری زندگی میں پہلوؤں سے آگاہ ہو جاتے ہیں جب ہم سب سے زیادہ خدا کے فضل کی ضرورت ہے. ہم اپنے دلوں میں مسیح سے ملا ہے تو، ہم، اس کا اپنا اعلان معاف کر، اور اب اپنے فضل کے تحت کیا گیا ہے. یہ ہمارے آزاد اور ہم بدل کہ اپنے فضل ہے. یہ کتاب خدا کے فضل کے بارے میں کیا کہتے ہیں جان کر بہت اہم ہے یہی وجہ ہے.

ہم نے ہم سب کے اندر ہے، ہم ایک اچھا حصہ ہے اور ہم ایک برا حصہ ہے کہ آگاہ ہیں. ہم دنیا کو چاہتے ہیں ایک حصہ ہے دیکھ کر جب ہم اپنے بہترین رویے پر ہیں. اور پھر ہم کو چھپانے کے بجائے-چیزیں ہم شرمندہ ہیں گے ایک حصہ ہے.

ہم نے خود کو بہتر سے بہتر بنانے کی طرف مڑی ہوئی ثقافت میں رہتے ہیں. ہم نے وقت اور توانائی خود تجزیہ اور کتنا برا حصہ بہتر بنانے کے لئے جاننے کی کوشش کر کے ایک اچھا سودا خرچ کرتے ہیں. ہم خریداری جاؤ یا ہم برا حصہ بننے پر غور کیا کو بہتر بنانے پر وقت، توانائی اور پیسے توجہ مرکوز جم. اور حصہ ہم کو بہتر بنانے کے نہیں کر سکتے ہیں، یا ہم نے ابھی تک کوئی بہتری نہیں ہے، ہم کو چھپانے کے لئے ہوتے ہیں.

شرم سے چھپنا

کیا تم نے کبھی آپ کسی کو پتہ ہو رہی ہے ایسی صورتحال میں کیا گیا، اور آپ کے اندر نیچے گہری راستہ نہ کریں "،" میں نے؟ وہ میرے بارے میں یہ معلوم نہیں ہے امید ہے کہ "یا آپ ایک اچھے دوست کو بتا سکتے ہیں، کا کہنا ہے کہ ہے میرے بارے میں کوئی بھی اس سے کہو. "ہم خدا کے ساتھ ہمارے تعلقات میں داخل ہوتے ہیں، ہم انہوں نے کہا کہ ہم ہیں جیسے لگتا ہے کہ ہو سکتا ہے. ہم اس سے ہمارے برے حصہ کو چھپانے کے لئے کی ضرورت ہے. ہم اپنی شخصیت کے ناقابل قبول حصوں کو چھپانے کی کوشش تاہم، اگر، ہم اپنے اصلی خود کے ساتھ رابطے سے محروم کر سکتے ہیں اور ہم خدا کے ساتھ رابطے کھو سکتے ہیں.

خدا اس طرح نہیں ہے. ان کے طریقے ہمارے طریقے نہیں ہیں. انہوں نے کہا کہ ہمارا اچھا حصہ کو قبول کرتے ہیں اور ہمارے برے حصہ کو مسترد نہیں کرتا ہے. انہوں نے کہا کہ ایک پوری شخص کے طور پر ہمیں دیکھ لیا. انہوں نے کہا کہ تقسیم کی شخصیت کے طور پر ہم سے نہیں ملیں. انہوں نے کہا کہ، "کا کہنا ہے کہ آپ برا حصہ بہتر بنانے کی کوشش نہ کریں. یہ آپ اپنے طور پر ناممکن ہے. میں کامل ہوں کیونکہ آپ کو یہ کر سکتے ہیں کہ کس طرح زیادہ بہتر کوئی بات نہیں، یہ کافی اچھا نہیں ہو گا. مجھے آپ کی اچھی حصہ ہے اور اپنے برے حصہ دے دو اور مجھے تم سے پوری کرو. "

ہم خدا کے فضل کا تجربہ کیسے کر سکتے ہیں؟

یہ قانون کو سمجھنے کے بغیر فضل کو سمجھنے کے لئے مشکل ہے. ہم وہ ہمیں رہنا چاہتا ہے کہ کس طرح خدا کی کامل قانون، ان کا حکم دیتا ہے، ملاحظہ کریں ... اور واضح طور سے ہم اکثر اپ کی پیمائش نہیں ہے. ہم خدا کے حکم دیتا ہے کے ساتھ، قانون کے ساتھ کیا کروں؟ قانون ہمارے لئے ایک آئینے کی طرح ہے. اگر آپ کو آئینے میں دیکھو جب تم وہاں نہیں پتہ تھا کہ آپ کے چہرے پر مٹی کا ایک بڑا دببا دیکھ سکتے ہیں. آئینے گندگی سے چھٹکارا حاصل نہیں کر سکتے ہیں، لیکن آپ کو آپ کے دروازے واک آؤٹ سے پہلے آپ کو اس آئینے کی طرف دیکھا واقعی خوشی ہو. بالکل اسی طرح، خدا کے قانون ہماری کوتاہیوں، ہمارے گناہوں سے پتہ چلتا ہے، اور ہم خدا کے لئے ان کے لا سکتے ہیں، اور خدا اپنے فضل کے ذریعے ان کے ساتھ نمٹنے کر سکتے ہیں تاکہ ہم ان کو دیکھنے کے لئے شکر گزار ہیں. گلتیوں 3:24 "قانون ہم نے ایمان کی طرف سے جواز پیش کیا جا سکتا ہے کہ مسیح نے ہمیں قیادت کرنے کے لئے ہمارے استاد بن گیا ہے."، کا کہنا ہے کہ ہم نے ہم نے ایک ادقارکرتا کی ضرورت ہے معلوم مسیح کے پاس آئے تو. حقیقت یہ ہے کہ ہماری زندگی کے آرام کے لئے، ہم نے ہمیشہ ایک ادقارکرتا کی ضرورت ہو گی ہے.

عبرانیوں 4:13-16 کہتے ہیں: "اور کوئی مخلوق اس کی نظروں سے پوشیدہ ہے لیکن ہر چیز کو کھول دیا اور ہم نے کیا کرنا ہے جن کے ساتھ اس کی آنکھوں کے لیے ننگے چڑھائی کر رہے ہیں ہے. تو ہم نے آسمان کے ذریعے منظور کیا ہے جو ایک بہت بڑا مہایاجک، حضرت یسوع مسیح خدا کے بیٹے ہو، ہمیں روزہ ہمارے اعتراف پکڑنے کرو ہم گناہ کے بغیر ابھی تک کر رہے ہیں کے طور پر ہماری کمزوریوں لیکن تمام چیزوں میں لالچ میں کیا گیا ہے جو ایک کے ساتھ ہمدردی نہیں کر سکتے جو مہایاجک کی ضرورت نہیں ہے کے لئے. ہمیں اس وجہ سے کرتے ہیں، ہم پر رحم اور ضرورت کے وقت میں مدد کرنے کے لئے فضل تلاش کر سکتے ہیں کہ فضل کے تخت پر اعتماد کے ساتھ کے قریب اپنی طرف متوجہ. "

سچائی اور حلیمی سے آئو

ہم فضل کے تخت کے لئے آیا جب ہم سچ میں اور عاجزی میں، فضل تجربہ کرسکتا ہے. ہم چھپانے کی کوشش اور ہم روشنی نہیں آتے جب سچ میں آنے کے برعکس ہے.

میں سپجوادی ہو اور میں اس کے فضل کے تخت، رب لانے کی ضرورت ہے کہ میری زندگی کا ایک ایسا علاقہ ہے اشتراک کرنے کے لئے جا رہا ہوں. کھانے کے پورے علاقے میری زندگی کا سب سے زیادہ میرے لئے ایک مشکل رہا ہے. میں نے کبھی ایک بچے کے طور پر بھاری ہونے کی وجہ سے یاد نہیں ہے، لیکن میں نے (اس سے کم میں نے کیا سے زیادہ وزن جو) اپنے دوستوں کے وہ تھے کہ کس طرح چربی کے بارے میں شکایت کی 10واں گریڈ میں کے بارے میں تھا تو مجھے یاد ہے. اور میں نے "وہ موٹی ہو اور میں زیادہ وزن ہے، تو مجھے سچ میں چربی ہونا ضروری ہے!" میں نے اس وقت میں نے 118 کی طرح کچھ وزن لگتا ہے، سوچا. میں نے کھانے میری زندگی میں ایک مسئلہ بن کرنا شروع کر دیا ہے کہ جب یاد ہے. اور میں یہ سب سے زیادہ کھانے کے لئے چاہتے ہیں کر دیا جس میں، میں نہیں کھانا چاہئے اس کے بارے میں لگتا ہے کہ.

اور میری ماں میں تم سے یہ نہیں کھانا چاہتے ہیں تو آپ کو اپنے کپڑوں میں بہتر نظر آئے گا لگتا ہے کہ "جیسی چیزیں کہیں گے. کیوں تم نے وزن کم کرنے کی کوشش کیوں نہیں کرتے؟ "وہ بھی وزن میں ڈاکٹر کے پاس لے گئے.

میں نے کچھ چیزوں کو نہیں کھانا چاہئے جاننے کے، کالج کے لئے روانہ ہو گیا تو، مجھے کھانا ملے گا اور اس کے بعد میں نے اسے چھپا گی. میں اپنے دراج میں ہرشی سلاخوں کے چھپانے گی. ایک وقت میں نے اپنے بستر کے نیچے ایک مکمل پونڈ کا کیک تھا. اور اگر کوئی آپ کو کہ نہیں کھانا چاہئے نے کہا، اگر یہ میرے ان میں سے 10 کے بارے میں چاہتے ہیں بنا دے گا. ہم احاطے کی طرف سے بند کریں دو ہیمبرگر مقامات تھا. میں ایک پر جا کر اور ایک پنیر برگر، فرائز اور کوک کا حکم دے اور یہ کہ کھانے کو یاد کر سکتے ہیں. پھر میں گاڑی میں بیٹھو اور اگلے ہیمبرگر جگہ پر نیچے جاؤ اور میں ایک اور پنیر برگر، فرائز اور ایک شیک کا حکم کرے گا کرے گا. میں بھی میں نے یہ دو مختلف مقامات میں مل جائے گا تو اسی جگہ پر ہے کہ سارا کھانا حاصل کرنے کے لئے شرمندا کیا گیا تھا. میرا وقت تھوڑا چھوٹا تھا، تو میں ایک جگہ پر جانے گا اور دیکھتے ہیں "، کا کہنا ہے کہ. میں نے ایک پنیر برگر، فرائز اور ایک کوک چاہتے ہیں. اب وہ کیا چاہتے تھے "پھر میں نے کہونگا"؟ ارے ہاں، وہ ایک ہیمبرگر اور ایک کوک اور فرائز چاہتا تھا. "میں نے دو لوگوں کے لئے حکم دیا گیا تھا جیسے میں اداکاری کریں گے. اور میں باہر جاؤ اور یہ سب کھا گے. لیکن میں چھپا رکھا تھا. اور میں نے جھوٹ بولا تھا.

چھپنے سے آزادی

میں تھا اور آہستہ آہستہ سال کے ذریعے کھانے کی صورت حال میں شفا یابی کی پیمائش ہو رہی ہے جیسے میں مسیح کے پاس آیا تو انہوں نے مجھے قبول کر لیا. اس وقت میں نے ایک بابیکاری کھانے تھا اور سال کے ذریعے رب مجھ سے دور مجبوری کے سب سے زیادہ لیا ہے.

لیکن کبھی کبھار میں نے خاص طور پر اپنے خیالات کے ساتھ جدوجہد کریں گے. مثال کے طور پر، میں نے کلیدی پتھر، کولوراڈو میں ایک بڑے سنگلز کانفرنس میں بات کرنے والا تھا، اور میں نے سوچا، "میں کلیدی پتھر تک پہنچنے کے وقت کی طرف سے وزن کم کرنے کے لئے مل گیا ہے." میں نے کرنے کی کوشش کریں گے اور میں نہیں کر سکتا بالکل ایسا. تو میں نے کانفرنس کے لئے گئے تھے کے بارے میں دو ہفتوں سے پہلے، میں اب بھی 10 پاؤنڈ کے بارے میں کھونا چاہتے تھے قریب تو میں نے "ٹھیک ہے، اگلے پیر میں شروع کریں گے"، سوچ اور وقت ہو رہی تھی. جتنا زیادہ میں اس سے کم میں کر سکتے ہیں کی کوشش کی. میں تم کے جانتے ہیں "، ایک عزیز دوست کو رازدارنہ، میں واقعی میرا وزن کے بارے میں حوصلہ شکنی کر رہا ہوں. میں صرف بہت اچھی طرح سے نہیں کر رہا ہوں. میں نے کلیدی پتھر پر جانے سے پہلے 10 پاؤنڈ کے بارے میں کھونے کے لئے چاہتے ہیں. "میں نے وزن کیا اس سے کہا. اور اس نے میری طرف دیکھا اور کہا، "نے ، آپ کو وہ آپ کو کم وزن ہے کہ اگر کانفرنس میں آپ کو زیادہ محبت کرنے جا رہے ہیں لگتا ہے؟" اور میں دم گھٹ گیا. اور میں ". آپ کے ، مجھے لگتا ہے کہ ہے کہ مجھ میں کچھ تو ہے لگتا ہے کہ معلوم ہے کہ نے کہا،" اور اس نے میری طرف دیکھا اور نے ، میں صرف تم ہو جیسے تم سے محبت ہے "، انہوں نے کہا کہ. میں آپ کا وزن کتنا پرواہ نہیں ہے "اور میں نے رونا شروع کر دیا. میں اپنے آپ کو دین اور اس کی حقیقت کو بتایا کہ کے طور پر میرے دوست کے مجھ سے فضل و کرم کا مظاہرہ کیا. اور تم کیا جانتے ہو؟ میں ایک نیا اندرونی حوصلہ افزائی محسوس کیا اور اس کے وزن میں سے کچھ کھو دیا.

قانون فضل کیا نہیں کر سکتا تھا کیا. عبرانیوں 13:9 میں، اس کا کہنا ہے کہ، "یہ فضل سے مضبوط کرنے کی دل کے لئے اچھا ہے." ہم ایمانداری میں اس کے پاس آئے گا تو خدا، ہمارے لئے بھی ایسا ہی کریں گے.

"دو مردوں کو نماز ادا کرنے کے مندر میں گیا: ایک، ایک فریسی اور ایک دوسرے ٹیکس جمع حضرت یسوع مسیح اس تمثیل کو بتایا کہ جہاں لوقا 18:9-14، دیکھو. فریسی کھڑا ہوا اور اپنے آپ کو اس طرح درخواست کر رہی تھی، 'خدا کے میں دوسرے لوگوں، ٹھگ، ظالم، بالغ یا اس سے بھی اس ٹیکس کی طرح جمع کی طرح نہیں ہوں کہ تیری شکریہ. میں تیزی سے ہفتے میں دو بار. میں. میں حاصل سب سے دشمانش ادا کرتے ہیں لیکن ٹیکس دور جنت میں اس کے سر اٹھا کرنے کے لئے بھی تیار نہیں کیا گیا تھا کچھ فاصلے پر کھڑے ہو کر، لیکن اس کی چھاتی دھڑک کہہ گیا تھا، جمع ہیں. 'خدا کے گنہگار مجھ پر رحم.' میں آپ کو بتا، اس آدمی کو نہیں بلکہ دوسرے سے جائز اپنے گھر نیچے چلا گیا. خود تعریف کرنا ہر شخص دین لیکن کیا جائے گا کے لئے اپنے آپ کو عاجز وہ جو تعریف کرنا ہو گا. "

ایمانداری اور ایمان کے ساتھ آئو

ہم شائستہ خود انکار اور اپنے فضل موصول ہو، تو کوئی رشتہ نہیں ہے. ہم نے رب کی طرف آتے ہیں اور ہم ان علاقوں میں مختصر گر کر رہے ہیں کہ کس طرح اس سے کہو کہ کے طور پر اس کے بعد انہوں نے اپنے فضل کے ساتھ اس ضرورت میں ہم سے ملاقات کریں گے. خدا ہم نے خود کو تبدیل کرنے کا مطالبہ نہیں ہے. اس کے بجائے انہوں نے کہا کہ ایمانداری اور ایمان میں اس کے پاس آئے، اور اس پر ہمارے تمام پرواہ ڈال ہم سے پوچھتا ہے. (1 پطرس 5:5-7)

صحت مند لوگ کم اور اس کے بجائے دفاعی ہونے کے گر جہاں سے آگاہ ہیں جو لوگ ہیں، وہ کہتے ہیں، کرنے کے قابل ہیں "خداوند، مجھ گنہگار پر رحم."

فریسیوں قانون رکھنے کے لئے، مقدس ہونے کی کوشش کی، لیکن ان کی حوصلہ افزائی دوسروں کو متاثر کرنے کے لئے تھا. صفات نے ان کو "سفید دلوانا کبروں." کہا جاتا وہ باہر ٹھیک دکھائی دیا، لیکن وہ مر چکے تھے اور اندر ان کے دلوں کو حضرت یسوع مسیح کی طرف تلخ تھے. مثال کے طور پر، انہوں نے قانون نافذ کرنے کے لئے انتہائی کے لئے گئے تھے "سبت کے دن کوئی کام کرنا." حضرت یسوع مسیح ، رحم دلی سے باہر ہے کہ وہ اس کے لئے تنقید کا نشانہ بنایا اس کے سبت کے دن کسی کو شفا دی تو.

ہمیں اس کے رب کے ساتھ تعلق ہے کے لئے ہے کے مقابلے میں قانون کے ساتھ ایک رشتہ ہے کے لئے کبھی کبھی یہ آسان ہے. اور شیطان زیادہ بلکہ ہم رب پر توجہ مرکوز کرنے سے زیادہ ہمارے لئے قانون (خدا کا حکم) پر توجہ مرکوز کرے گا.

ہم خدا کے فضل کا تجربہ کرنا چاہتے ہیں؟ ہم نے سچائی اور عاجزی میں آنے کی ضرورت ہے. جیمز 4:6 "خدا پر فخر کرنے کی مخالفت کی تھی لیکن انہوں نے کہا کہ شائستہ پر فضل دیتا ہے." کہتے ہیں،

کچھ سال پہلے، ایک نوجوان عورت ایک سیمینار کے آخر میں میرے پاس آیا. اس کا چہرہ اندھیروں سے بھرا لگ رہا تھا اور وہ بہت نیچے وزن اور مذمت لگ رہا تھا. ہم بات کرنے کے لئے شروع کر دیا کے طور پر، میں نے مسیح اپنی زندگی میں تھا احساس ہوا کہ، لیکن وہ بہت شرم آتی تھی کہ اس کی زندگی میں ایک عادت تھی. اس نے کوشش کی اور اس سے چھٹکارا حاصل کرنے کی کوشش کی، لیکن کوئی فائدہ نہیں ہوا تھا. اس نے اسے روک نہیں سکا. اس نذر کے تمام اور کوشش کے باوجود، وہ اسے روک نہیں سکا. اور یہ بات ہوا جب وہ خوفناک محسوس کیا، اور وہ مذمت محسوس کیا. مجھے شیطان نے گناہ کی ہمارے لئے محبت کرتا ہے اور وہ اس کے ساتھ سر پر ہمیں شکست دی اور ہم مذمت کرنے سے محبت کرتا ہے کہ اس کی وضاحت کی. وہ کبھی بھی رب کے لئے یہ لے کر آیا تھا اور اگر میں نے اسے پوچھا. اور اس نے کہا نہیں. وہ رب کے لئے یہ لایا کبھی نہیں تھا کہ اس کی اتنی شرم تھی.

میں نے کہا، "اگلی بار اس کی مذمت کی بجائے، میں تم سے خدا کی محبت کے آپ کو یاد دلانے کے لئے اپنے گناہ استعمال کرنا چاہتے ہیں رہنے کے بجائے الگ تھلگ رہنے کے، ہوتا ہے." میں نے اس کے اس عمل میں تھا اگلی بار بتایا کہ وہ لانا چاہئے یہ کچھ اس طرح کہہ روشنی، کے لئے، "رب نے مجھے آپ سے تعلق رکھتے ہیں کہ آپ کا شکریہ. مجھے تم سے محبت ہے کہ رب، میں آپ کا شکریہ. رب یسوع مسیح کے خون کے تمام گناہ سے مجھے صاف. رب، میں نے اپنا گناہ تسلیم کرتے ہیں، لیکن تم مجھے کو چالو کرنے کے جب تک کہ میں نے دوسری صورت میں نہیں کر سکتا. رب، میں نے اپنی مرضی ڈال دیا، میں آپ اور آپ کے کلام کی طرف، اپنے آپ کو ڈال دیا. آپ کو میں نے خود کے لئے نہیں کر سکتے ہیں کیا تمہاری روح کی طرف سے مجھ میں اور میرے کے ذریعے کرے گا؟ "

میں اس کے ساتھ دعا کی اور ایک ساتھ مل کر ہم اس کے فضل اور امن کے لئے خدا کا شکریہ ادا کیا. یہ وہ باری ہے اور اس گناہ کی توبہ کرنا چاہتا تھا کہ میرے لئے بہت واضح تھا اور وہ تھا. مجھے وہ کس طرح بتائیں کہ اس نے مجھے لکھنے کو کہا کیونکہ دو ماہ بعد میں نے اس سے ایک نوٹ ملا. اس خط میں وہ مجھے کیا کرنا اس سے کہا کیا کیا کیا تھا اور وہ نے ، میں کس طرح ماہ کے یہ جوڑے، مجھے اس سے پہلے کیا تھا کے مقابلے میں نیچے کشین ہونا راستہ، طریقہ ہے پریشان کیا گیا تھا کہ ہر چیز میں حیران رہ رہا ہوں "، انہوں نے کہا کہ. "وہ گناہ کی گرفت میں تھے لیکن وہ فضل و کرم سے باہر تھا. وہ رب کے سامنے اور مجھ سے پہلے خود دین اور وہ خدا کے فضل کی روشنی میں اس کے گناہ لے کر آئے تو انہوں نے وہاں اس سے ملا.

اسے پانے کےلئے اس پر ایمان رکھو

عبرانیوں 4:13، "کوئی پرانی ان کی نظروں سے پوشیدہ ہے لیکن ہر چیز کو ہم نے کرنا ہے جن کے ساتھ اس کی آنکھوں کے لیے ننگے کھلی اور رکھی ہیں. ہے" رومیوں 5:20 فضل، گناہ پابند کہاں کہتا ہے، "ایک تمام جکڑے ہوئے زیادہ. "بھگوان کی کرپا ہے لیکن ہم اسے حاصل کرنے کے لئے یقین کرنا ضروری ہے. ہم اسے حاصل کرنے کے لئے کے قابل ہو جائے کرنے کے لئے، اپنے فضل ہے کہ وہاں ان کے کلام میں خدا رکھنا چاہئے. کوئی فضل خدا کے فضل خیال کیا جانا چاہئے یہ ہے کہ جس شخص کو تبدیل کرنے کی ہے تو ملاقات کی جائے ضروری ہے کہ ایک مجرہاری شرط بالکل نہیں ہے نے کہا ہے. ہم ایک کا جواب دینے کی یقین کے ساتھ خدا کے لئے جواب دینے کے لئے ہے. اور وہ کام کرے گا.

میں نے اس کی محبت اس کے احسان میرے لئے اپنی تشویش واقعی ایک پرچر زندگی کا مطلب ہے، بالکل مخلص ہے، بالکل اصلی ہے کر سکتے ہیں، اگر خدا، بالکل ثقہ ہے کر سکتے ہیں، تو وہ کیا کرے گا اور اس کی نوعیت کیا ہے کرتے ہیں. مجھے سچ میں رہتے ہیں جہاں انہوں نے گہری مجھے راستہ نیچے تک پہنچ جائے گی. اپنے فضل مجھ سے تبدیل کر سکتے ہیں. یہ میرے دل کی بہت گہری حوصلہ افزائی ڈرائیوز کو چھو کر سکتے ہیں اور اس نے مجھے ایک نیا انسان بنا سکتے ہیں. اور یہ خدا ہمارے لئے کیا کر رہے کرنے کے لئے مصروف عمل ہے کہ بہت بات ہے. انہوں نے کہا کہ میں نے ان کے دماغ میں میرے قوانین کو ڈال دیا اور ان کے دلوں پر ان کے لکھنے گے "کہتے ہیں. میں ان کا خدا ہو جائے گا، اور وہ میرے لوگ ہوں گے. "(عبرانیوں 8:10) خدا بیرونی قانون کبھی نہیں کر سکتے ہیں کیا اس کے فضل سے ہماری زندگی میں کیا کریں گے.

2 کرنتھیوں 3:18 کہتی ہے، "اور اس کی نقاب کشائی کے چہرے کے ساتھ تمام رب کی عما کی عکاسی کرتے ہیں جو ہم نے،، روح ہے جو رب کی طرف سے آتا ہے جو کہ بڑھتی ہوئی عما، کے ساتھ ان کی صورت میں تبدیل کر دیا جا رہا ہے." تبدیلی کا ایک عمل ہے. ہم خدا پر اعتماد اور اس کے کلام میں اسے لے لو، تو وہ ہمارے دلوں اور ذہنوں کو تبدیل کرنے کے لئے آزاد ہو جائے گا. لیکن یہ اس تبدیلی بالکل ایک بار نہیں ہوتا کہ سمجھ کی ضرورت ہے. یہ ایک عمل ہے.

لیوس سپیری شیفر فضل پر ایک بہت ہی جامع کتاب لکھی ہے اور وہ کہتے ہیں، "خدا کے کلام کی غالب گواہی وقت اور ہمیشگی میں نجات، فضل الہی کی ہر نعمت، کے ہر پہلو صرف خیال کیا جاتا ہے جو مشروط ہے کہ ہے".

خدا ہمیں اپنے فضل سے تبدیل کرتا ہے

کس طرح تو ہم خدا کے فضل کا تجربہ کرتے ہیں؟ ہم اپنے گناہ میں اور ہماری ناکامی میں، ہماری اسمرتتا میں، ہماری کمزوری میں رب کے لئے آتے ہیں. ہم اپنے فضل میں آرام کے طور پر ہم اس کی محبت اور ہمیں تبدیل کرنے کی صلاحیت پر یقین کرنے کا انتخاب کرتے ہیں. نتیجہ ہم اگاتے ہیں.

2 پطرس 3:18 "ہم نے فضل اور ہمارے خداوند یسوع مسیح کے علم میں اضافہ." کہتے ہیں،

لوقا 15 میں اڑاؤ بیٹے کی کہانی میں، اڑاؤ بیٹا آخر میں اس کی ضرورت اور اپنے والد کی ممکن احسان احساس، گنوا، نے اپنے والد کی دولت گھر چھوڑ دیا. (بمقابلہ 17) "کتنے میرے والد کی خدمات حاصل کی مردوں کی کافی روٹی کے مقابلے میں زیادہ ہے لیکن میں یہاں بھوک سے مر رہا ہوں؟ میں اٹھ اور میرے والد کے پاس جاؤ اور میں جنت کے خلاف اور تیری نظر میں پاپ کیا ہے والد '، اس سے کہیں گے کیا جائے گا. میں آپ کا بیٹا کہلانے کے قابل نہیں رہ گیا ہوں. آپ کی خدمات حاصل کی مردوں میں سے ایک کے طور پر مجھے بنائیں. "اس نے اپنے دین اور وہ اٹھی اور اپنے باپ کی طرف چلا گیا. وہ باپ کے پاس واپس آیا تو انہوں نے کہا کہ سچا تھا. لیکن آپ کو پتہ ہے کیا؟ بڑے بھائی نے اسے تھوڑا پسند نہیں آیا. اس بیٹے کے فضل فراہم کرنے پر والد سزا جو بڑے بھائی قانونی نمائندگی کرتا ہے. کہ بڑے بھائی وہ قوانین نہیں رکھ دیا، کہہ رہا تھا، کیونکہ وہ اپنے فضل و کرم کے قابل نہیں ہے. لیکن والد صاحب اب بھی اڑاؤ بیٹا وہ کیا کیا تھا سے کوئی فرق نہیں ہے کہ پیار کیا.

خدا کے ساتھ تعلق قانون کے مقابلے میں زیادہ طاقتور ہے. ہم مجرم کی مذمت کی اور ہر وقت کے ارد گرد چلنے گا تو شیطان نہیں بلکہ ہمیں قانونی میں قانون سے منسلک ہوگا. لیکن رب "مسیح یسوع میں ہیں وہ لوگ جو کوئی مذمت اب اس وجہ سے نہیں ہے."، رومیوں 8:1 میں کہتے ہیں فضل کے تحت ہم اپنے وسائل سے زیادہ ہے. ہم اپنی مرضی کرنے کے لئے کو چالو کرنے کے خدا کے روح القدس ہے. زندگی بھر روح اپنے فضل کا احساس لمحہ بہ لمحہ ہے. میں ناکام رہتے ہیں اور خدا کے لئے اسے واپس لانے رکھ جب روح بھری زندگی اسے قبول کیا جاتا ہے. ہم اپنے گناہ کے لئے ذاتی ذمہ داری لے، اور ترقی لاتی ہے کہ ہمیں تبدیل کرنے کے لئے خدا سے دعا گو ہیں جب ہے.

صلیب پر، حضرت یسوع مسیح ہمارے برے کے لئے، ہمارے گناہ کے لئے مر گیا. ہم مجرم تھے اور انہوں نے کہا کہ جرم کے لئے ادائیگی کی. ہم نے اپنے گناہوں کا اقرار کرتے ہیں، تو ہم غلط کیا ہے کی دیکھ بھال کر رہے ہیں اور کیا کراس نے پہلے ہی کے لئے ادائیگی کرتا ہے. خدا کے مرد یا عورت ہونے کے ناطے شائستہ اور ہمارے گناہ کے بارے میں سچے ہونے کی وجہ سے اور اپنے فضل کو قبول کرنے اور بڑھتی ہوئی کا معاملہ ہے.

جان پاول اس، "ہم نے ہم سے محبت کی جائے کرنے کے لیے، تبدیل اگاتے ہیں اور اچھا ہونا پڑے گا لگتا ہے کہ انہوں نے کہا کہ. بلکہ ہم سے محبت کی اور ہم کو تبدیل اگاتے ہیں اور اچھا ہو سکتا ہے تاکہ ہم اپنے فضل وصول کر رہے ہیں. "

ہماری زندگی میں شفا یابی کے لئے صرف کی حد کے ہم نے خود کو ظاہر نہیں کرتے جس سے ڈگری حاصل کی ہے. بڑھ کرنے کے لیے ہم سچ کیا ہے کے ساتھ وابستگی کو منعقد کرنا ضروری ہے. بھگوان کی کرپا ہمیں خدا کا سامنا کرنا پڑے اور خدا کے کلام کی روشنی میں ہمارے بارے میں حقیقت کا سامنا کرنے کی آزادی دیتا ہے. ہم مکمل طور پر محبت کرتا تھا اور اس کی طرف سے قبول کر رہے ہیں جاننے والا، انہوں نے کہا کہ اس نے ہمیں تجربہ آزادی (یوحنا 8:32) اور ایک سے زیادہ پرچر زندگی (یوحنا 10:10) مدد کر سکتے ہیں تاکہ ہمیں سب کچھ کے ساتھ آنے کے لئے بلاتا ہے.

مزید کوئی ہلاکت نہیں

میں وکیل کے لئے میرے پاس آئے جنہوں نے ایک نوجوان خاتون یاد ہے. اس کی وضاحت کی طرف سے، اس کے پیٹ میں گرہ میں باندھ دیا گیا تھا، اس کے جرم غالب تھا، اور وہ سو نہیں رہی تھی. وہ مذمت اور ناقابل یقین خوف اور ذلت سے بھرا ہوا تھا. وہ انیتی میں ملوث کیا گیا تھا کیونکہ وہ اس طرح لگ رہا تھا کی وجہ سے تھا. وہ خدا کے کلام وہ اس طرح میں ملوث نہیں تھا کہ جانتا تھا. وہ ایک ویب میں پھنس گئے اور وہ مسترد کرنے سے ڈرتا تھا کیونکہ کسی کو بتانے سے ڈرتا تھا کیا گیا تھا. اس کے سر جھکی کے ساتھ وہ ساری کہانی باہر زور سے بولنا. وہ مدد کی ضرورت تھی کیونکہ وہ کچھ نہیں چھوڑا. اس نے اس کے گناہ کے بارے میں حقیقی معنوں میں متاسف تھا. انہوں نے توبہ کی تھی. میری موجودگی میں، انہوں نے رب کو اس کے گناہ کا اعتراف کر لیا اور وہ اس کی بخشش اور اپنے فضل کا استقبال کیا. وہ وقت آیا تو وہ ایک اندرونی جذباتی جیل میں تھا کہ بعد میں مجھے بتایا. اور کیا وہ اس کی بجائے مسترد کی، جب وہ ملا محبت اور اس کی منظوری تھی.

چند ماہ بعد میں ایک خط موصول ہوا. وہ میری زنجیروں ایک ہزار پاؤنڈ مجھ سے دور اٹھا، ثقب اسود دروازہ کھلا اڑ گئے، سے گر گیا نے کہا، ". میں آزادی اور تازگی کا احساس تھا. میں آپ کی موجودگی میں تھا تو میں نے کچھ بھی نہیں کیا. یہ تم نے کیا کیا تھا. یہ آپ کون تھے تھا. تم نے اس کی محبت اور قبولیت اور مجھ سے بخشش کا مظاہرہ کیا. "میں میرے لئے جوابدہ ہونا اس وقت اس سے پوچھا اور وہ بعد میں احتساب کا ایک بوجھ کی طرح محسوس نہیں نے مجھے بتایا کہ. وہ فضل میں توسیع کرنے والے شخص کو جوابدہ ہونے کی وجہ سے لیکن یہ محفوظ محسوس کیا. وہ مزید مدد حاصل کرنے کے لئے چلا گیا اور اس سے زیادہ اس کی اپنی ضروریات کو سمجھنے کے لئے آئے تھے. وہ فضل ہے وہ اس کا تجربہ جب مذہبی سے زیادہ بن گیا ہے.

، اچھی مقدس اور کامل ہے کہ قانون کے آئینے کی طرح اس کے گناہ انکشاف کیا تھا. وہ خود دین. انہوں نے اعتراف کیا. وہ رب کے لئے، میرے پاس خود کو سچ بتایا. اور یہ کہ وہ ضرورت کے وقت میں اس کے لئے فضل موصول ہوئی ہے کہ آنے میں تھا. روشنی اور عاجزی میں یہوا نے اس کے گناہ میں لانے اور حقیقت میں اس کے اپنے فضل وصول اور بڑھنے اس کے آزاد کرنے کی اجازت دی.

آپ اپنے علاقے یا آپ کی مذمت محسوس کرتا ہوں یا آپ کو مسترد کرنے سے خوف زدہ علاقوں میں جہاں کے بارے میں سوچو ... تم کامل ہو جیسا تم محسوس نہیں کرتے ہیں. ہم عاجزی اور ہم خدا کے قانون کی مختصر گر رہے ہیں حقیقت میں اس کے آنے کی ضرورت ہے. چھپانے کی کوئی ضرورت نہیں ہے. جھوٹ بولنے کی کوئی ضرورت نہیں ہے. مذمت کرنے کی کوئی ضرورت نہیں ہے.

مسیح یسوع مسیح کے ذریعے زندگی کی روح کے قانون گناہ اور موت کے قانون سے مجھے آزاد کر دیا ہے کیونکہ "لہذا، مسیح یسوع میں ہیں وہ لوگ جو کے لئے کوئی مذمت، اب نہیں ہے. کس کے لئے قانون کرنا شکتہین تھا ... خدا، قانون کے صالح کی ضروریات کو مکمل طور پر ہم میں ملاقات کی جائے تاکہ میں ... اس کے اپنے بیٹے کو بھیجنے کی تھی کی طرف سے گنہگار فطرت کے مطابق نہیں رہتے لیکن جو روح کے مطابق. "(رومیوں 8:1-4)

"خدا پر فخر کی مخالفت کرتا ہے لیکن دینوں پر فضل کرتا ہے. شائستہ اپنے آپ کو، لہذا، خدا کے طاقتور ہاتھ کے تحت، کہ وہ کی وجہ سے وقت میں آپ کو اٹھا کر سکتے ہیں. وہ آپ کی پرواہ کرتا ہے کیونکہ اس پر آپ کے تمام بے چینی ڈال. (1 پطرس 5:5-7)

خدا ہمارے لئے ہے، "اگر جو ہمارے خلاف ہے؟ انہوں نے کہا کہ ان کے اپنے ہی بیٹے کو معاف لیکن ہم سب کے لئے اسے دی نہیں کیا جو انہوں نے اس کے ساتھ ہم سب چیزوں کو نہیں دے گا؟ .... یہ مسیح یسوع مسیح ہے ... یقینا ہمارے لئے کون ہے؟ کون مسیح کی محبت سے جدا کرے گا؟ .... میں نہ موت، نہ زندگی ... اور نہ ہی تمام مخلوق میں کچھ اور، مسیح یسوع ہمارے رب میں خدا کی محبت سے ہمیں جدا کرنے کے قابل ہو جائے گا یقین ہے کہ ہے "(رومیوں 8:31-39)

1 لینے کے لئے مفت جوزف آر کک (باہر پرنٹ کے) کی طرف سے فضل سے زندگی کو تبدیل پاور،

پانی بروک پریس کے ساتھ ایک آگامی کتاب سے اقتباس. کاپی رائٹ © نے بیلی کی طرف سے 2004. جملہ حقوق محفوظ. اس مواد کا کوئی حصہ کسی بھی شکل میں یا تحریری اجازت کے بغیر کسی بھی اسباب کی طرف سے پیش یا منتقل نہیں کیا جا سکتا ہے. یہ کاپی رائٹ نوٹس کے ہمراہ ہو تو کسی دوسرے فرد کے ساتھ اس مضمون کے اشتراک، جائز ہے.

نے بیلی ایمان کے مصنف ایک احساس نہیں ہے. پانی بروک پریس.

ایڈیشنل پڑھنا:
تبدیلیاں اس کو شفا، ڈاکٹر ہنری کلاؤڈ. زونڈر وین

اس صفحہ کو دوسروں تک پہنچائیں۔